Strona używa plików cookie w celu realizacji usług.

Więcej informacji: Polityka Cookies

Forma płatności

Opis

Rozpoczęcie realizacji zamówienia


Szybki przelew Przelewy24

Najszybszy sposób przekazania nam środków za towar. Bezpieczny i gwarantujący najszybszą realizację zamówienia.

Od razu po zaksięgowaniu wpłaty


Blik

Wpisz kod BLIK i potwierdź transakcję w aplikacji bankowej. Kwota zostanie pobrana automatycznie z Twojego rachunku bankowego.

Od razu po zaksięgowaniu wpłaty


PayPo

Skorzystaj z odroczonej płatności i zapłać za swoje zamówienie później. Wypełnij krótki formularz, potwierdź transakcję, a PayPo opłaci Twój rachunek. Ureguluj płatność do 30 dni od złożenia zamówienia bez dodatkowych kosztów.

Od razu po zaksięgowaniu wpłaty


LeaseLink

LeaseLink to forma opłacania zakupów do firmy, która pozwala na sfinansowanie zakupu poprzez leasing. O dowolnej porze i miejscu załatwisz leasing całkowicie online w kilka minut. Działa to w następujący sposób:

1. Wybierz produkt w sklepie internetowym.
2. Wypełnij krótki wniosek leasingowy online.
3. Po pozytywnej decyzji, umowa leasingowa jest zawierana elektronicznie.
4. Po finalizacji umowy, sklep dostarcza produkt, a LeaseLink opłaca zamówienie.
5. Dokonuj regularnych płatności w ramach umowy leasingowej.

Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku


Przelew tradycyjny

W tytule przelewu proszę podać nr zamówienia 

Nr konta: 27 1140 1775 0000 2375 4200 1001

Dane do przelewu:
BIURFAN
Elewatorska 29
15-620 Białystok

Od razu po zaksięgowaniu wpłaty, zwykle na drugi dzień roboczy po wpłacie.


Płatność przy odbiorze

Opłatę należy uiścić kurierowi, który dostarcza zamówienie.

Od razu po wpłynięciu zamówienia.


Faktura z terminem zapłaty 14 dni

Metoda płatności zarezerwowana WYŁĄCZNIE dla jednostek publicznych, kupujących na fakturę VAT.

Korzystając z tej formy płatności należy kolejno:

  1. Dodać wybrane produkty do koszyka.
  2. Podczas finalizacji zamówienia podać oficjalnego maila placówki.
  3. Wybrać formę rozliczeń "Jednostka budżetowa (faktura)".
  4. Uzupełnić formularz dostawy i faktury.
  5. Zaznaczyć okienko "Proszę o fakturę z odroczonym terminem płatności (14 dni).
  6. Wybrać metodę wysyłki.

 

UWAGA! W zamówieniu proszę posłużyć się adresem e-mail instytucji, co pozwoli naszym pracownikom na weryfikacje statusu jednostki publicznej.

Po otrzymaniu zamówienia, nasi pracownicy przygotują dla Państwa fakturę zgodną z danymi wpisanymi w formularzu. Wysłaną automatycznie przez system fakturę pro forma należy w takim wypadku zignorować.  

W przypadku pytań lub wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta pod nr tel. 725 181 278

Od razu po wpłynięciu zamówienia.


/*