Zwroty

Będąc konsumentem ( lub klientem który jest osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej)  masz  pełne prawo do zwrotu zakupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Warunki przyjęcia zwrotu

  • Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania chyba, że są one niezbędne dla stwierdzenia ewentualnej wady produktu lub jego uszkodzenia powstałych do momentu odbioru towaru.
  • Powinien być kompletny i zapakowany w sposób uniemozliwiający uszkodzenie w transporcie.

Procedura zwrotu

Zwrotu można dokonać na 2 sposoby:
1. Skorzystaj z Wygodnych Zwrotów:
 
2. lub z tradycyjnej metody:
    • Skontaktuj się z nami za pośrednictwem emaila biuro@biurfan.pl lub zadzwoń pod nr 725 181 278
    • Wyślij do nas podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
    • Zapakuj bezpiecznie towar z dołączonym oryginałem dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
    • Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem firmy kurierskiej.
    • Towar wyślij pod wskazany niżej adres:

BIURFAN WOJCIECH KUNICKI

Elewatorska 29

15-620 Białystok

biuro@biurfan.pl

Ważne:

Nie odbieramy paczek za pobraniem!!

Reklamacje

Na wszystkie produkty zakupione w sklepie biurfan.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).

Biurfan.pl nie jest producentem sprzedawanych towarów.
W przypadku towaru, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek udzielił gwarancji, kupujący może skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta – w tym wypadku Kupujący reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający wyłącznie pośredniczy w procedurze reklamacyjnej.

Procedura reklamacyjna

  • Skontaktuj się z nami pod nr telefonu 725 181 278 lub mailowo biuro@biurfan.pl.
  • Wypełnij formularz reklamacji.
  • Wydrukuj, dokładnie wypełnij i podpisz.

Reklamacja bez załączonego „formularzu reklamacji” nie będzie rozpatrzona.

Jeśli nie masz możliwości wydruku, przygotuj własnoręczny opis reklamacji, wzorując się na oryginalnym formularzu.

W przypadku produktów firm: Fellowes,Opus, Argo, BlackPoint, po wcześniejszym ustaleniu z naszym pracownikiem,  wyślij reklamowany produkt bezpośrednio do wskazanego punktu serwisowego. Niżej znajdziesz bezpośrednie linki kierujące do działów zajmujących się reklamacjami ww. firm. 

W pozostałych przypadkach wyślij reklamowany towar wraz z formularzem zwrotu na adres:

BIURFAN WOJCIECH KUNICKI

Elewatorska 29

15-620 Białystok

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupującym:

  • dokona naprawy
  • zwróci cenę napraw.

Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:

  • posiada wady fabryczne
  • jest niezgodny ze złożonym przez Kupujacego zamówieniem.

Ważne:
Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną.

Nie odbieramy paczek za pobraniem!!

group_work Zgoda na pliki cookie