Wybierz filtr
  Filtry
Producent
Rodzaj cięcia
Poziom bezpieczeństwa DIN - dokumenty
Automatyczny podajnik
Eco-Friendly
Ilość niszczonych kartek
Ilość niszczonych kartek (automatyczny podajnik)
Korpus na kółkach
Niszczy
Pojemność kosza (L)
Poziom bezpieczeństwa DIN - karty
Poziom bezpieczeństwa DIN - płyty
Poziom bezpieczeństwa DIN - Elektroniczne nośniki danych
Poziom bezpieczeństwa DIN - Dyski twarde
Poziom bezpieczeństwa DIN - Filmy, mikrofilmy, klisze
wymiar arkusza
Rozmiar (S/M/L)
Metalowa
Kółka
Rodzaj szafy

Galanteria biurowa

CZYM JEST GALANTERIA BIUROWA?


Sprawne funkcjonowanie biura zależy od wielu czynników. Jednym z nich są dobrze dobrane akcesoria, które ułatwią segregację oraz usprawnią wykonywanie obowiązków biurowych. 
Galanteria biurowa to różnego rodzaju drobiazgi wykorzystywane w biurze, zawsze znajdujące się pod ręką. Są to m.in. takie produkty jak: dziurkacze, nożyczki, kleje, klipy, spinacze, pieczątki, taśmy, gumki recepturki, kalkulatory, wizytówki i wiele więcej. 

Zamawiając artykuły biurowe często zapominamy o kupieniu wszystkich potrzebnych akcesoriów. Najczęściej problem dotyczy drobnych produktów, czyli galanterii biurowej. Potrzeba ich posiadania zwykle pojawia się dopiero, gdy stają się potrzebne. Polecamy sporządzać listy potrzebnych akcesoriów zaczynając od tych najdrobniejszych. U nas znajdą Państwo komplet akcesoriów galanterii biurowej niezbędnych do każdego biura, ale także do użytku domowego. 
 

CO WARTO MIEĆ POD RĘKĄ?

 

  • Zszywacze i dziurkacze - wszystkie dokumenty najlepiej zszywać na bieżąco i przyporządkowywać do odpowiednich segregatorów. 

  • Gumki recepturki, klipsy, pinezki - zdarza się, że potrafią się przydać w większej liczbie. Najlepiej zatem zamawiać je w większych ilościach i przechowywać w jednym konkretnym miejscu, bez obaw, że za chwilę się skończą. 

  • Nożyczki - szczególnie przydadzą się w pracy osoby odbierającej korespondencję firmową i inne przesyłki. Niezbędny element galanterii biurowej również dla sekretarek, ale także w domu, kiedy musimy przeciąć, uciąć papier czy inny dokument, oderwać taśmę z kartonu. 

  • Pieczątki i wkłady – przydadzą się w każdej działalności. Wyróżniamy takie pieczątki jak np.: pieczątki imienne, lekarskie, biurowe, urzędowe.

  • Taśmy i dyspensery do taśm - bardzo często wykorzystywane w pracy biurowej. Dla wygody użytku warto również wyposażyć każde stanowisko w niezwykle przydatne taśmy i dyspensery.

  • Wizytowniki - warto mieć wizytówki pod ręką, a ich segregację ułatwią wizytowniki, bez problemu zmieszczą się w damskiej torebce lub neseserze. 

  • Kalkulatory - urządzenie służące do wykonywania obliczeń tych prostszych i trudniejszych. Potrzebne okażą się przede wszystkim księgowym, ale te produkty galanterii biurowej także sekretarkom i innym pracownikom biurowym, którzy muszą szybko coś obliczyć.
     

SZEROKI WYBÓR GALANTERII BIUROWEJ


​Wszystkie wymienione wyżej gadżety z kategorii galanterii biurowej znajdą Państwo na naszej stronie internetowej, zapraszamy do zapoznania się z bogatą i korzystną ofertą. Wybrane elementy galanterii biurowej zamówią Państwo w wygodny sposób do paczkomatu lub z przesyłką kurierską, ewentualnie zapraszamy po odbiór osobisty do siedziby naszej firmy w godzinach pracy biura. 

Już teraz warto pomyśleć o kompletnym wyposażeniu biura, zaczynając od najmniejszych drobiazgów, bez których codzienna praca byłaby bardzo utrudniona. Galanteria biurowa może okazać się ważniejsza, niż się wydaje!

arrow_downward

Aktywne filtry

group_work Zgoda na pliki cookie