Skontaktuj się z nami

Kontakt

Potrzebujesz pomocy przy zakupie? Szukasz porady albo coś wydało Ci się niejasne? Wierzymy, że każdą sytuację można rozwiązać i nie ma pytań bez odpowiedzi. Dlatego też zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Możesz skontaktować się z nami: telefonicznie, pocztą elektroniczną oraz przez komunikator Messenger. Wybierz sposób, który odpowiada Ci najbardziej!

Nasza wykwalifikowana kadra służy pomocą od poniedziałku do piątku w godzinach pracy, czyli 8-16. Zachęcamy do kontaktu.

Często zadawane pytania

W celu ułatwienia procesu zakupowego przygotowaliśmy dla Państwa kilka krótkich odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Nie wymagamy zakładania konta. Zakupów można dokonać jako "Gość".

Faktury wysyłamy na podany w zamówieniu adres email. Dokumenty sprzedaży wysyłamy następnego dnia po doręczeniu paczki.

Tylko na wyraźną prośbę klienta.

W przypadku jednostek budżetowych w formularzu wystarczy podać dane odbiorcy w formularzu 'dane do faktury'.

W innych przypadkach prosimy o dodanie komentarza podczas składania zamówienia.

Faktury z odroczonym terminem płatności (14 dni) wystawiamy jedynie jednostkom budżetowym.

Więcej informacji można znaleźć tutaj: Metody płatności

W chwili obecnej nie prowadzimy wysyłki zagranicznej.

Dane kontaktowe

Formularz kontaktowy

PUNKT ODBIORU

Elewatorska 29,
15-620 Białystok

group_work Zgoda na pliki cookie